Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yapılan açıklamada, ''Tunceli GES projemizin yılın 3 çeyreğinde devreye girmesi planlanmakta olup, daha önce üretime başlamış olan Kütahya ve Bilecik GES tesislerimizle yıllık elektrik tüketimimizin yüzde 85 civarı...
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap