24.06.2026
24.06.2026

Hızlı İletişim & İhbar Hattı

05553535454 Bize Ulaşın
Puan Durumu Namaz Vakitleri Trafik Durumu Nöbetçi Eczaneler Döviz Kurları Günlük Burçlar
SON DAKİKA
HaberAfyon.com Yerel Ve Ulusal Haber Sitesi

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi

24.06.2026 1 Okunma
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla gerçekleştirildi. 30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen açılış programına Kütahya Valisi Musa Işın, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Küta...

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla gerçekleştirildi.
30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen açılış programına Kütahya Valisi Musa Işın, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, il protokolü, Yeşilay gönüllüleri ve vatandaşlar katıldı.
Bağımlılıkla mücadele çalışmalarına katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi’nde gençlerin sosyal, kültürel ve eğitsel faaliyetlerle buluşturulmasının hedeflendiği bildirildi. Merkez bünyesinde hizmet verecek Kafe1920 ile vatandaşlara sağlıklı ve güvenli bir sosyal yaşam alanı sunulacağı ifade edildi.

  Hibya Haber Ajansı
SPONSORLU İÇERİK
Reklam Açıklaması

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap