Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüm çalışmalarına destek verdi. Etkinlik kapsamında öğrencile...
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap