Karacabey Belediyesi, , Sanat Atölyeleri Yıl Sonu Sergisi, kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı eserleri sanatseverlerle buluşturdu
Ergün Koç Kültür Merkezi'nde düzenlenen serginin açılışına Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı da katıldı. Sergide punch, amigurumi, çini, ebru, ahşap boyama, sepet yapımı ve çeşitli el sanatları alanlarında hazırlanan eserler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Kursiyerlerle bir araya gelen Başkan Karabatı, eserleri inceleyerek yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Karabatı, belediye olarak kültür ve sanat faaliyetlerini desteklemeyi sürdüreceklerini belirterek, sanat atölyelerinin bireylerin sosyal yaşama katılımını güçlendiren ve yeteneklerini geliştiren önemli eğitim merkezleri olduğunu ifade etti.
Açıklamada, yıl boyunca düzenlenen sanat atölyelerinde hazırlanan çalışmaların yoğun ilgi gördüğü ve etkinliğin sanatın birleştirici yönünü bir kez daha ortaya koyduğu kaydedildi. Hibya Haber Ajansı
