Bursa Büyükşehir Belediyesi, su kaynaklarının verimli kullanılması ve küçük yaşta çevre bilinci oluşturulması amacıyla yürüttüğü “Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü” eğitimleriyle binlerce öğrenciye ulaştı.
BUSKİ Genel Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde gerçekleştirilen program kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca 17 ilçedeki 81 okulda anaokulu ve ilkokul öğrencilerine su tasarrufu eğitimi verildi.
Eğitimlerde suyun sınırlı bir kaynak olduğu, tüm canlılar için taşıdığı önem ve günlük hayatta tasarruf yöntemleri öğrencilere aktarıldı. Etkinliklerde öğrenciler hazırladıkları resimleri sergilerken, su bilincine dikkat çeken şarkılar da seslendirdi.
Program kapsamında yaklaşık 22 bine yakın öğrenciye ulaşıldığı belirtilirken, BUSKİ tarafından hazırlanan video içerikler ve bilgilendirici kitapçıklarla eğitimlerin desteklenmeye devam ettiği ifade edildi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin, çocuklara yönelik çevre ve su bilinci çalışmalarını yıl boyunca sürdürdüğü bildirildi. Hibya Haber Ajansı
