Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 23 Haziran Dünya Kadın Mühendisler Günü dolayısıyla yaptığı açıklamada, Türkiye Yüzyılı projelerinde kadın mühendislerin katkısının önemli olduğunu belirtti. Uraloğlu, ulaştırma, altyapı, deniz...
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap