29.06.2026
29.06.2026

Hızlı İletişim & İhbar Hattı

05553535454 Bize Ulaşın
Puan Durumu Namaz Vakitleri Trafik Durumu Nöbetçi Eczaneler Döviz Kurları Günlük Burçlar
SON DAKİKA
HaberAfyon.com Yerel Ve Ulusal Haber Sitesi

Büyükkılıç, Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’nde vatandaşlarla buluştu

28.06.2026 2 Okunma
Büyükkılıç, Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’nde vatandaşlarla buluştu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ne katıldı. Ali Dağı’nda gerçekleştirilen etkinlikte eşi Necmiye Büyükkılıç ile birlikte yürüyüşe katılan Başkan Büyükkılıç, sporseverle...

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ne katıldı.
Ali Dağı’nda gerçekleştirilen etkinlikte eşi Necmiye Büyükkılıç ile birlikte yürüyüşe katılan Başkan Büyükkılıç, sporseverlerle birlikte yaklaşık 9 kilometrelik parkuru tamamladı.
Etkinlikte konuşan Büyükkılıç, sporun yaşam kültürü haline gelmesi gerektiğini belirterek, “Spor A.Ş.’mizin bu tür etkinliklerle halkımızı buluşturma yönündeki gayretlerini sürdürmesini temenni ediyorum” dedi.
Etkinlik kapsamında vatandaşlar doğayla iç içe spor yaparken, çocuklar ve katılımcılar için çeşitli oyun ve ikram alanları da oluşturuldu. Sabah saatlerinde başlayan organizasyon, spor ve doğayı bir araya getirerek keyifli bir buluşmaya sahne oldu.
Hibya Haber Ajansı
SPONSORLU İÇERİK
Reklam Açıklaması

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap