27.06.2026
27.06.2026

Hızlı İletişim & İhbar Hattı

05553535454 Bize Ulaşın
Puan Durumu Namaz Vakitleri Trafik Durumu Nöbetçi Eczaneler Döviz Kurları Günlük Burçlar
SON DAKİKA
HaberAfyon.com Yerel Ve Ulusal Haber Sitesi

Ticaret Bakan Yardımcısı Uçarmak, Dünya Gümrük Örgütü oturumlarına katıldı

27.06.2026 1 Okunma
Ticaret Bakan Yardımcısı Uçarmak, Dünya Gümrük Örgütü oturumlarına katıldı

Ticaret Bakanlığı Ticaret Bakan Yardımcısı Uçarmak, 187 üye ülkenin gümrük idaresi başkanları ile uluslararası kuruluş temsilcilerinin katılımıyla Brüksel’de düzenlenen Dünya Gümrük Örgütü (DGÖ) Konseyi’nin 147./148. Dönem Oturumlarına katıldı. Topla...

Ticaret Bakanlığı Ticaret Bakan Yardımcısı Uçarmak, 187 üye ülkenin gümrük idaresi başkanları ile uluslararası kuruluş temsilcilerinin katılımıyla Brüksel’de düzenlenen Dünya Gümrük Örgütü (DGÖ) Konseyi’nin 147./148. Dönem Oturumlarına katıldı.
Toplantılarda küresel ticaretin geleceği, veri odaklı gümrük yönetimi, yapay zekâ, e-ticaret ve güvenli tedarik zincirleri gibi başlıklar ele alındı.
Oturumlar kapsamında DGÖ’nün çalışmaları üye ülkelerin değerlendirmesine sunuldu.
Bakan Yardımcısı Uçarmak, Suudi Arabistan Zekât, Vergi ve Gümrük İdaresi Başkanı Suhail M. Abanmi ile de bir araya gelerek kara yolu transit koridorlarının geliştirilmesi, TIR sisteminin etkin uygulanması ve ticaretin kolaylaştırılması konularında görüş alışverişinde bulundu. Görüşme sonucunda Yetkilendirilmiş Yükümlü Programlarının karşılıklı tanınmasına yönelik Ortak Eylem Planı imzalandı.
Uçarmak ayrıca Azerbaycan, Bulgaristan, Macaristan, Özbekistan, Kazakistan, Maldivler, Suriye, Gürcistan, Kosova, Kırgızistan ve İran gümrük idarelerinden mevkidaşlarıyla ikili görüşmeler gerçekleştirdi. Hibya Haber Ajansı
SPONSORLU İÇERİK
Reklam Açıklaması

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap