Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem'in 10'uncu günü dolayısıyla düzenlenen oruç açma yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi.
Programa CHP Antalya Milletvekilleri Aliye Coşar ve Mustafa Erdem, CHP Antalya İl Başkanı Nail Kamacı, CHP Muratpaşa İlçe Başkanı Can Okan Kıran, belediye meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Duaların ardından oruç açma lokması katılımcılara ikram edildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Başkan Cem Kotan, her yıl Muharrem ayında vatandaşlarla lokmalarını paylaşmaya özen gösterdiklerini belirterek, "Yas-ı Matem Orucu'muzda bu yıl da lokmalarımızı sizlerle paylaşmak nasip oldu. Tuttuğunuz oruçlar ve ettiğiniz dualar kabul olsun." ifadelerini kullandı.
Kotan, uzun yıllardır bölge halkına hizmet ettiğini belirterek, vatandaşlarla aynı sofrada buluşmanın kendisi için büyük anlam taşıdığını ifade etti. Hibya Haber Ajansı
