26.06.2026
26.06.2026

Hızlı İletişim & İhbar Hattı

05553535454 Bize Ulaşın
Puan Durumu Namaz Vakitleri Trafik Durumu Nöbetçi Eczaneler Döviz Kurları Günlük Burçlar
SON DAKİKA
HaberAfyon.com Yerel Ve Ulusal Haber Sitesi

UCLG’de Türkiye dönemi başladı

26.06.2026 0 Okunma
UCLG’de Türkiye dönemi başladı

Fas’ta düzenlenen olağan kongrede alınan kararla Türk belediyeciliği uluslararası düzeyde önemli görevler üstlendi.Merkezi Barselona’da bulunan ve dünya nüfusunun büyük bölümünü temsil eden UCLG’nin Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi Fas’ta gerçekleştir...

Fas’ta düzenlenen olağan kongrede alınan kararla Türk belediyeciliği uluslararası düzeyde önemli görevler üstlendi.Merkezi Barselona’da bulunan ve dünya nüfusunun büyük bölümünü temsil eden UCLG’nin Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi Fas’ta gerçekleştirildi.
Kongrede Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay UCLG Başkanlığına seçilirken, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir de UCLG Yönetim Kurulu Üyeliğine getirildi.
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, gelişmeye ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Dünya’ya örnek belediyeciliğimizle sınırları aştık evelallah. Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde UCLG (Dünya Belediyeler Birliği) Başkanlığına, şahsım da Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçildik. Bu zafer Niğde’miz, Konya’mız nezdinde tüm Türkiye’nin zaferidir” ifadelerini kullandı. Hibya Haber Ajansı
SPONSORLU İÇERİK
Reklam Açıklaması

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap