Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanvekili Büşra Özdemir’i makamında kabul etti. Gerçekleşen görüşmede Antalya ve Konyaaltı’nda yürütülen çalışmalar, planlanan projeler ve kurumlar arası iş birliği konular...
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
Giriş Yap